Ohlasy rybářů starší

Srpnový rybolov na jedničce 6 nocí
Perfektní rybolov č.2 a č.3
Červencová desítka
Červnové rybaření na šestce víkendový rybolov - kapr 92cm, jeseter 130cm, atd.
Rybaření na pětce červen 2016
Rybaření na č.8 a 10 - 7 denní květnový rybolov
Rybolov 2016 - cíl Jeseter
Stanoviště č.5 - Rybolov 2016
Říjnový a listopadový rybolov 2015
Listopadové krásné úlovky mladého rybáře
Rybolov konec září 2015
Prázdninové kapraření aneb Dva týdny na Šebkově rybníku
Rybářská výprava k Šebkovu rybníku
Krásný rybník

Novější ohlasy (od roku 2017)

Listopadový rybolov 2016

Během tří nocí úlovky i z konce listopadu - lín 40cm a několik kaprů z pětky, největší 90cm.

Listopad 2016

Pětka - 4 až 9.září 2016

Uloveno 30 krásných ryb - kapři, amuři, jeseter a líni, nejtěžší kapr 18,5kg , pěkný lysec 17kg a u ostatních váha od 11 do 16kg, amuři do 100cm, jeseter 150cm. Záběry přicházely v nočních hodinách cca. od 12hod. do 4hod. ráno.

Srpnový rybolov na jedničce 6 nocí

Perfektní rybaření z jedničky v srpnu - kapři, amuři a jeseteři.

Perfektní rybolov č.2 a č.3

Rybaření 5 nocí od 31.7 do 5.8.2016 v týdnu na dvojce a trojce přineslo celkem 34 nádherných úlovků kaprů ( většina 13 až 17kg), záběry přicházely téměř nonstop jak v noci, tak i přes den blízko od břehu.

Červencová desítka

Zdravím všechny rybářské kolegy,
konečně nastala doba, kdy jsem po dlouhé době čekání mohl vyrazit s kamarádem Pepou již po 3tí na tento skvělí revír. Plánovaná výprava byla na místo č. 10, kde jsme se snažili od 6.7 - 10.7. přemluvit místní velikány. Po konzultaci s místními rybáři jsme se dozvěděli, že počasí, které probíhá má na ryby jistý dopad. Nechtěly reagovat na nástrahy, proto jsme měli smíšené pocity, zda naše nástrahy budou správnou volbou, nebo budeme využívat krásného počasí, které náš čekalo nadcházející dny. První den nás překvapil, kdy v podběráku skončilo hned několik krásných kousku. Další dny postupně začalo ubývat záběrů přes den, ale o to více jich bylo přes noc. Pravidelná noční doba záběrů probíhala mezi 22 - 4 hod ranní. Shrnutí tohoto krásného rybářského zážitku, kdy se na břeh podívalo zhruba 30 amurů a 30 kaprů byl nad očekávání. Nejtěžší kapr vážil 14,5 kg a amur měřil 96 cm. Dále se na břeh podívali 2 koi krasavci a 1 lín. Děkuji majiteli rybníka panu Beranovi za skvělý zážitek a už teď se budu těšit na další výpravu v říjnu.

Díky moc, zdraví kluci z ČB

Červnové rybaření na šestce víkendový rybolov - kapr 92cm, jeseter 130cm, atd.

od středy do neděle jsme byli u vás na revíru na šestce. Říkal jste, že byste měl rád nějaké fotky, pokud příjdou zajimave úlovky. V příloze posílám dvě fotky. Nejedna se sice o nějaké super úlovky, vzhledem k tomu co na rybníku máte, ale pro jiné rybáře to může být inspirace: Kapr 92 cm, 10,9Kg Vyza 130cm (nevažili jsme, byla nad podložkou ve vode a ve tři ráno na to nebyl cas :) )

S pozdravem, Michal Cebak

Rybaření na pětce červen 2016

Pět nocí rybolovu a dostatek záběrů od kaprů, línů, jeseterů a amurů.

Rybaření na č.8 a 10 - 7 denní květnový rybolov

Při 7 denním rybolovu v květnu 2016 uloveno mnoho krásných ryb, viz některé z úlovků.

Jiří Slach

Rybolov 2016 - cíl Jeseter

Ve dnech 16.4 - 17.4.2016 jsem vyrazil na letošní první chytání na můj oblíbený revír Šebkův rybník. Letos jsem měl jasný cíl a to chytit velkého jesetera a tento cíl se mi vyplnil hned 17.4. v šest hodin ráno, kdy jsem ulovil krásného jesetera sibiřského o délce 120 cm.

Radek Štika

Rybolov 2016 - stanoviště č.5

Dubnové úlovky ze stanoviště č.5 v počtu dvou rybářů.

1.- Kapr obecný šupinatý (76 cm 9,82 kg), uloveno 19.04.2016 ve 23:48, vlasec o průměru 0,32 mm, na položenou bez návazce, háček velikost 6 bez protihrotu Gamakatsu, nástraha peleta Red Halibut za háček o velikosti 16 mm, doba zdolávání cca 10 minut.

2. - Kapr obecný KOI (54 cm 4,28 kg) - uloven 20.04.2016 v 7:35, vlasec o průměru 0,30 mm, na dno se splávkem bez návazce,háček velikost 8 bez protihrotu Gamakatsu, nástraha dva kusy boilie Starbaits jahoda za háček o průměru 12 mm, doba zdolávání cca 5 minut

3. - Kapr obecný forma lysec (77cm 10,23 kg) - uloven 20.04.2016 v 6:30, vlasec o průměru 0,12 mm, uloven při lovu cejnů na feeder, nástraha bílý červ, háček velikost 14 se zamáčknutým protihrotem, doba zdolávání 40 minut

4. - Lín obecný (59 cm 3,56 kg) - uloven 20.04.2016 v 8:30, vlasec o průměru 0,30 mm, na položenou s návazcem z pletené šňůry Shakespeare Omni carp o nosnosti 14,8 kg s obratlíkem, háček o velikosti 8 bez protihrotu Gamakatsu, nástraha dva kusy pelety Red Halibut za háček o průměru 12 mm s kouskem Romaduru přímo na háček, doba zdolávání cca 15 minut

5. - Lín obecný (46cm 1,98 kg) - uloven 20.04.2016 ve 14:55, vlasec o průměru 0,30 mm, na položenou bez návazce, háček o velikosti 8 bez protihrotu Gamakatsu, nástraha boilie Oliheň Mixbait o průměru 20 mm za háček s dipem Oliheň Mixbait., doba zdolávání cca 10 minut

6. - Kapr obecný forma šupináč (84 cm 12,28 kg) - uloven 20.04.2016 v 19:15, vlasec o průměru 0,30 mm, na položenou s návazcem z pletené šňůry Shakespeare Omni carp o nosnosti 14,8 kg s obratlíkem, nástraha dva kusy pelety Red Halibut o velikosti 16 mm s dipem Red Halibut Mixbait za háček, háček o velikosti 6 bez protihrotu Gamakatsu, doba zdolávání cca 15 minut

Ing.Arch. Jan Kahoun

Říjnový a listopadový rybolov 2015

Matěj Gzeizela

Šebkův revír: Listopad 2015 Šebkův revír: Listopad 2015 Šebkův revír: Listopad 2015 Šebkův revír: Listopad 2015 Šebkův revír: Listopad 2015 Šebkův revír: Listopad 2015

Listopadové krásné úlovky mladého rybáře rok 2015

Koi kapr, dále kapři 91cm, 87cm a další úlovky.

šebkův revír: Koi kapr listopad 2015 Šebkův revír: listopad 2015 Šebkův revír: listopad 2015 Šebkův revír: listopad 2015 Šebkův revír: listopad 2015

Rybolov konec září 2015

Vynikající bilance za pět nocí 40 ryb, váha mezi 12 až 20kg.

Šebkův revír: Místo č. 6 Šebkův revír: Místo č. 6 Šebkův revír: Místo č. 6 Šebkův revír: Místo č. 6 Šebkův revír: Místo č. 6 Šebkův revír: Místo č. 6 šebkův revír: Místo č. 6

Super rybolov na Šebkově rybníce

Během několika výprav v roce 2015 na místa č.10, 5 a č.2 celkem uloveno 70 kaprů, několik amurů a velcí líni 60 a 62cm, poslední úlovek z místa 2 krásný šupináč rovných 101cm v září, celková bilance jediného rybáře.

Šebkův rybník

Parádní rybolov červen 2015 na č.9 a č.10

Dobrý den,

zasilám vám fotky z parádní rybařiny na vašem revíru. Od 25.- 28.6.2015 jsme si u vás parádne zachytali. Kapři od 72 do 96cm :) Proto vám přejem moc a moc úspěchu.

Krátký rybolov s pěknými úlovky

dne 26.6.2015 jsem s tátou vyrazil na krátké odpolední chytání. K vodě jsme dorazili až v 14:30 hodin a domů jsme jeli v 21:00 hodin. To, že by jsme něco za tak krátkou dobu chytili jsem ani nečekal, ale zadařilo se parádně. Nejdřív přišel lín 40 cm a pak krásný kapr 83 cm. Bylo to parádní a pohodové rybářské odpoledne. Těším se až na Šebkův rybník vyrazím na delší dobu, jelikož je to výborný revír.

Radek Štika

Šebkův rybník

Rybaření červen 2015

Zdravím na všechny,

Ve dnech 14.-21.6. jsem společně se synem a dvěma dlouholetými kamarády navštívili Šebkův rybník místa č.4 a 5. Jezdíme sem již čtyři roky, takže jsme věděli, co nás čeká a negativní články, které se objevují, na různých webech mě už vůbec neznepokojují. Spíš mi to přijde, jako klasická česká závist ... Letošní výprava byla přesto odlišná od těch předešlých, telefonáty s majiteli nám moc šancí nedávali. Teplé počasí a velmi omezený přítok vody do rybníka se samozřejmě podepsali na aktivitě ryb. V kostce shrnuto to znamenalo, že od konce května do našeho příjezdu se nachytalo pouze pět ryb.

Po příjezdu jsme zvolili naší klasiku a to LK-Baits, zakrmili jsme a vzhůru do toho. Počasí se změnilo a to nám udělalo radost, věřili jsme, že i ryby začnou brát a opravdu tomu, tak bylo. Za celý týden jsme nachytali 44ks ryb (kapry a amury ) + jednoho jesetera a spousty cejnů, kteří dokázali vzít i dvě 18mm koule. Naše největší úlovky: Mě se podařilo chytit kapra 96cm/17kg, syn chytil kapra 90cm/16kg a amura 102cm/13kg, kamarád Jirka chytil kapra 90cm/12kg a druhý kamarád Fanda Kapra 90cm/11kg. Pro nás to byl krásný týden v hezkém a klidném prostředí. Závěrem bych chtěl všem, kteří se na "Šebkáč" chystáte nebo zvažujete, jestli tam vyrazit PŘEJI SPOUSTU ZÁBĚRŮ A KRÁSNÝCH RYB.

Franta Šťastný - Fany

Rybaření začátek května

Ahoj všem dne 26.4.-30.4.2015 jsem navštívil Šebkův rybník,měl jsem místo číslo 6 i s chatkou první den počasí celkem šlo ale další dny se zkazilo a stále pršelo a pršelo ,ale i přesto bylo dostatek záběrů i přesto že teplota po dvě noci klesla pod bod mrazu,kapři rozmezí 10 až 15 kilo jeseteři kolem 17 kilo a povedlo se mi i chytit vyzu velkou která vážila 50 kilo.Musím majitelum vyseknout velkou poklonu zato jak se tam o vše starají chatka i místo naprosto čisté a upravené a dostatečně vybavené v chatce jsou i kamna které se dost hodili když v noci bylo mínus tři stupně prostě super přístup a servis díky kluci přijedu zas a doporučuji všsm klidná pohodová rybačka.Ryby jsou krásně zdravé opravdu jen tak dál kdyby bylo víc takových soukromáku a že jich mám sježděno po republice i zahraničí moc.všem Petrův zdar.

Dubnové úlovky 2015

Rádi bychom vám s kamarádem poděkovali za super víkend, který jsme na vašem rybníku prožili.

Jeli jsme chytat s vysokým očekáváním, které bylo do posledního puntíku splněno. Po vlažnějším začátku v pátek navečer, kdy kamarád chytil několik kaprů, se v sobotu ukázalo sluníčko a ryby začaly na prut skákat jako splašený. Po obědě jsme nahodili a kamarád ulovil prvního jesetera. Radost byla obrovská, teď ještě aby něco přišlo i mě. Po chvíli už mi hlásič pípal a zanedlouho jsem taky já tahal prvního jesetera. Sobotní odpoledne se pak zvrhlo ve smršť jeseterů, kde jsme v jednu chvíli už ani nestíhali nahazovat. Naše největší kusy se pohybovaly okolo 125cm. Kamarádovi se pak podařilo ulovit ještě jednoho krásného kapra a jesetera, čímž jsme završili sobotní lov. V neděli k ránu jsme na posledních pár hodin nahodili a zpříjemnili si odjezd dalšíma dvěma úlovky.

Ještě jednou děkujeme za krásné zážitky, rádi si výlet k vám v nejbližší době zopakujeme.

Víkendový rybolov duben 2015

Jak jsem slíbil, zasílám pár fotek ze soboto-nedělní rybačky na místě č.6. Chceme společně s manželkou a dcerou poděkovat za skvělé zázemí u vody v podobě nově vybavených chatek, díky kterým jsme již nyní mohli v poklidu i s dcerou absolvovat vycházku k vodě přes noc. Od sobotního rána po rozkrmení tří vybraných míst to do odpoledne sice vypadalo (i díky počasí) především na skvělou zábavu mé čtyřleté dcery v přírodě u vody a krásnou rodinou grilovačku, když okolo půl třetí odpoledne začalo to proč sem rád jezdím. Začali postupně přicházet první záběry od jeseterů, na střídačku ruský sibiřský ruský sibiřský, ale i když byla aktivita ryb velká, nemohl jsem se propracovat k žádnému místnímu kapřímu krasavci. Bohužel až do setmění byli asi jeseteři rychlejší a víc při chuti. S příchodem tmy se ale karta obrátila a já mohl na podložce uvítat prvního krásného a absolutně zdravého kapra 87cm 14,20kg. Od té chvíle začali být poměrně hezky aktivní i kapří členové místní obsádky. Během noci se na podložku podíval ještě jeden krasavec 91cm 15kg a další dva o něco menší se mi mou vinnou bohužel vyřízly kousek od břehu. To nejlepší si pro mě ovšem místní voda nechala až na konec, když v půl osmé ráno přišla jízda a já se na konci krásného souboje mohl pomazlit s kaprem přes 17kg a 96cm viz foto. Sečteno a podtrženo, za 24hodin 7 jeseterů od 10kg do 14kg a 3 kapři ve skvělé kondici od 14,20 do 17kg. Co dodat, moc děkujeme a těšíme se na shledanou!

Rybolov začátek dubna 2015

Dne 3.,4.,a 5. dubna jsme se vydali na krátkou výpravu na Šebkův rybník. Tento víkend měla být ještě velká zima a to se také potvrdilo.

Ráno 4. jsme se probudili a skoro celý rybník byl pokryt ledem. Kapři na naše nástrahy vůbec nereagovali. Přesto jsme si tuto výpravu užili. Podařilo se nám chytit několik jeseterů a také jednu vyzu vážící skoro 30 kilo. Kolega přemluvil k záběru i jednoho tak šestikilového kapra.

Chtěl bych poděkovat majiteli rybníka, který se nám v těžkých podmínkách snažil poradit a pomoct. Těším se na další návštěvu a doufám, že nádherné jesetery vystřídají nádherní kapři, kteří v tomto rybníku plavou.

Rybaření v mrazivých dnech začátek dubna 2015 - jeseter 18kg a kapr 13kg

Dobrý den, zasíláme foto z naší chytačky. Nebylo to lehké ale stalo to za to ;)

děkujeme s pozdravem M. VOJTEK

Krásné listopadové úlovky

Dvoudenní rybaření z místa 1 přineslo v listopadových teplých dnech celkem 7 ryb: ze čtyř kaprů měl největší 17,20 kg,
další pěkný lysec 14 kg, 14,5 kg a 11 kg a z jeseterů největší 132cm a 15 kg.

Výprava v říjnu na místa 10 a 1

Dobrý den, zasíláme pár fotek - zatím nejhezčí soukromý revír kde jsme byli!!! Děkujeme!

Blesková výprava na Šebkův rybník.

Nastal pátek a já přemýšlel kam na ryby, svazové vody jsou doslova mrtvé, tak jsem se rozhodl vyrazit na můj nejoblíbenější soukromý revír.

Dorazil jsem v pátek podvečer a rozbalil tábor na č.5. První mohutný zákrm kukuřicí a boilí vlastní výroby jsem takticky umístil k odtoku pod strom. První noc jsem byl bez jedinného záběru, ale nezoufal jsem, protože jsem věděl že když najedou ryby, tak velké a o záběry nebude nouze. Nemýlil jsem se, během dne začali chodit záběry a začla rybačka, jak má být. Po několika malých kaprech a cejnech, kteří nestojí za řeč, přišla noc. Lehce po půlnoci přišel první záběr od větší ryby, hned po záseku bylo jasné, že je to kapr a není malý. Po pár minutách zdolávání na podložce leží kapr 87cm a 15,5kg.

Do rána jsem byl bez záběru a okolo páté hodiny ranní se rozjely hned dva pruty najednou, po namáhavé práci s dvěma kapry jsem úspěšně položil na podložku Doubbla 82cm a 11,5kg a 88cm a 13,5kg. Během dopoledne kapři přestali být aktivní a já věděl že je nutné změnit lovnou taktiku, přesunul jsem tedy montáže mimo zakrmené místo na mělčinu mezi padlé stromy. Po pár minutách od náhozu se rozjel první prut, na podložce se ukázal kapr 92cm, ale jen 11,5kg. Jen jsem pustil krásného dlouhána, rozjel se i druhý prut, hned bylo jasné, že je to větší obyvatel této vody. Po zdolání se na podložce ukázal kapr o krásných mírách 102cm a 16,5kg. Do odjezdu jsem přesvědčil ještě pár menších kaprů okolo 10ti kilogramů.

Na tento revír nedám dopustit a jak jsem již zmínil je to můj nejoblíbenější rybník, kam se budu stále a pořád rád vracet. Vřele doporučuji všem, kteří si chtějí výborně zachytat, ale taky zvýšit svůj osobní rekord ve výborném zázemí a skvělých podmínkách.

Petrův zdar Jakub Schotterl

Květnová výprava na šestce

Zdravím všechny příznivce Petrova cechu. Letos jsem 2x navštívil tento revír. Popravdě jsem si sháněl již dopředu informace, které byly velice skeptické. Forum na webu ohledně toho revíru je velice pestré, rybáři jsou spokojení, ale i stížnost se nějaká najde. Proto jsem se rozhodl, že si to vyzkouším na vlastní pěst. Jezdím rád i na jiné soukromé revíry, protože nemám moc času jezdit na ryby na svazovky, proto volím tuto variantu.

V květnu jsme přijeli na místo č.6, podle popisu majitele nás jak místo tak i chata velice potěšila. WC za chatou bylo také čisté, takže pro nás 2 rybáře společně s přítomností drahých poloviček bylo vše v pořádku.

Nahodit bylo možné takřka všude, první noc nás velice potěšila. I přes info jiných rybářů, že to moc nebere, kromě jeseterů, se nám první noc povedlo 5 kaprů mezi 11 až 15 kg a 2 jeseteři kolem 125 cm cca. Celková květnová výprava dopadla ve znamení 8 jeseterů, vše od 110 do 127 cm, 10 ks kaprů mezi 11 - 17 kg - největší měl 17,2 kg. K tomu 8 ks amurů kolem 70 - 90 cm. Takže první výprava na tento revír mi opět absolutně potvrdila, že nemá smysl dávat na rady jiných rybářů. Proto jsem si hned zarezervoval červenec, opět na místě č.6, jak jinak.

Počasí v poslední době nepřálo, vedro, deště, vodou v potoce se přižene spousty planktonu a patentek. Tudíž potravy bylo dosti. Bral jsem sebou mého partáka, kterému jsem slíbil jesetera. Po prohození pár slov s jinými rybáři jsme slyšeli, že rybám se moc nechce, ale věděl jsem, že ty ryby tam prostě plavou. Nečekali jsme a začali jsme hned chytat.

Nakonec se nám povedl 1 jeseter 124 cm, který přišel kamarádovi. Ryby přes den na naše montáže moc nereagovaly, proto jsme si příjemně krátili chvilku lovem na angličák. Celkem jsme dostali 10 amurů od 60 do 90 cm. Dokonce i vyza zabrala na splávek, ale nepovedlo se nám ji zdolat. Ryby byly hlavně aktivní v noci, kdy brali kapři. Perličkou na dortu byla poslední noc, kdy v sobotu ve 3:30 přišel záběr, za tmy jsme nic neviděli, ryba si to namířila na stromy. Po 20 min boje se nám v podběráku otočila vyza 152 cm a 24 kg. Radost byla veliká.

Celkově se nám povedlo 10 amurů, 1 jeseter, 1 vyza a 7 kaprů. Pro mě osobně soukromá voda není o tom, že přijdu nahodím a chytnu. Při takovéto velikosti revíru je jasné, že ryba si vybírá a určitě nezabere jen tak. Opět jsem byl velice spokojen a už ted se těším na říjen. Děkuji za vynikající strávení času na tomto revíru.

S pozdravem Ondra, České Budějovice

12 kaprů

Od 11.8.2014 do 13.8.2014 jsem měl možnost přijet si zarybařit a dobře se pobavit na Šebkův rybník.

Po přečtení pár recenzí (slovy dvě), se mi tam vůbec nechtělo, protože nebyly moc hezké a tak jsem návštěvu zrušil. Po telefonátu s panem ing. Beranem jsem se tam vydal a musím říct, že vůbec nelituji a touto cestou mu také děkuji, že mě přemluvil a dokázal mi, že to opravdu stojí za to.

Výsledkem bylo 12 kaprů. Dva se mi vyhákly, jeden utrhnul, ale devět se jich podívalo na břeh a musím říct, že to byla velká paráda. Nejmenší z nich měl něco přes 10kg a ten největší 15,20 kg. Svůj osobní rekord jsem si zde překonal celkem třikrát.

Ryby byly krásné, velmi bojovné a v dobré kondici (viz foto). Co se areálu týče, tak záchody i sprcha krásně udržované, čisté, na noc se areál zamyká, což kvituji s povděkem a co se týče pana ing. Berana, tak mi naprosto ve všem vyšel vstříc a udělil mnoho dobrých rad, co se místního revíru týká. Ještě jednou moc děkuji a v říjnu se těším opět na návštěvu na Vašem rybníku.

S pozdravem Vašek Kroutilík

Putování po českých soukromých revírech

Revír se nachází 3 km od městečka Neveklov, nedaleko Benešova. Stáří rybníka je více než 150 let a jako soukromý rybník funguje přes 9 let. Rozloha rybníku činí pouhé 2 hektary a hloubka se pohybuje od 50 cm u přítoku, do 2 metrů u hráze. Nachází se zde 10 lovných míst, u kterých je buď vybavená chatka s postelí pro 3-4 rybáře, ledničkou, mikrovlnou troubou, sporákem, nebo přístřešek s ledničkou, světlem a elektrickou přípojkou. U každého lovného místa je ohniště a z cihel vyrobený gril s roštem. Na celý revír připadají 2 toalety, které vzhledem k velikosti revíru bohatě stačí. Rovněž se v areálu nachází sprcha s teplou vodou, což potěší zejména naše drahé polovičky. Celý areál je oplocený + z poloviny obehnaný ostnatým drátem, což na první pohled oku nelahodí, nicméně se na to dá zvyknout a za chvilku už vám to ani nepřijde. Vozy rybářů jsou zaparkována na louce před jediným vstupem k rybníku. Areál je chráněn kamerovým systémem, a tak se návštěvníci nemusí bát jak o sebe, svojí rybářskou výbavu, tak ani o svůj vůz.

Chytá se na háčky bez protihrotu (tolerován je zamáčknutý protihrot), dále je nutností mít podběrák s velikostí ramen minimálně 100cm, větší podložku pod ryby s držadly a desinfekci. Tyto věci si rybáři mohou za poplatek zapůjčit u správce revíru. Je zakázáno používání člunů a zavážecích loděk, což je při velikosti revírů beztak zbytečné.

Po rozhovoru s majitelem revíru Ing. Jaroslavem Beranem se dozvídám zajímavé informace týkající se zarybnění revíru.

Nachází se zde 2 kusy vyzy velké o hmotnosti cca 30 a 50kg, velké množství kaprů s průměrnou hmotností 10-12kg, maximální hmotnost kapra 27kg. Je zde i velké množství amurů, kde se u některých kusů blíží váha ke 30ti kilogramům, rovněž je zde mnoho jeseterů s váhou do 25kg a línů do 65 cm. Nesmím opomenout i početné zastoupení cejna.

Prvotní informace jsou pro mne více než lákavé a už se vidím s trofejními rybami v náručí.

Vyrážím se ženou na týdenní výpravu. Zamluvené mám místo číslo 8, které se nachází blízko přítoku. Je zde mělko a na dně poměrně hodně bahna. Má strategie byla jasná, úplně vynechat partikl a vnadit pouze peletami, k montáži 2-3 kuličky boiliesu na pva. Byl jsem si jistý, že na takto malé vodě, která je navíc dobře zarybněna a s časem kterým mám k dispozici nemohu vyhořet. Já jsem sice nevyhořel, ale poměrně dost kolegů vytáhlo na břeh pouze cejny.

Po zakrmení peletami mi na lovné místo najela bílá ryba a původní taktika se mi zhroutila jako domeček z karet. Musel jsem tedy úplně upustit od pelet a vnadit pouze boiliesem, kterého jsem na výpravu moc nebral. Za týden jsem i tak nalovil velké množství kaprů, kdy největší měl 15kg,. Dále pak jeseterů do 15kg a 2 líny s mírou 50cm, kteří mě velice potešili.

Za výpravu jsem zkrmil 2kg boiliesu!!!! Přičemž jsem měl pravidelné záběry a jak jsem psal výše, né každý rybář si zachytal. Používal jsem boilies Cherry a Devil Squid, který jsem kvůli zabahnění vždy přizvedával plovoucí kuličkou.

Tento revír s klidným svědomím mohu doporučit všem rybářům. Zázemí i zarybnění je na velmi dobré úrovni a v neposlední řadě bych vyzdvihl přístup správců revíru, kteří se snaží ve všem návštěvníkům vyjít vstříc, což v dnešní době rozhodně není samozřejmostí.

Můj dík patří i mé ženě, že se mnou jela na tak dlouhou výpravu a našemu pejskovi Rockymu.

Všem slušným rybářům přeji hodně úspěchu.

Honza Kopecký

Prázdninové kapraření
aneb Dva týdny na Šebkově rybníku

Prvních čtrnáct dní o letošních prázdninách jsem rybařil na Šebkově rybníku. Šebkův rybník je soukromý revír, který se nachází asi 40km jižně od Prahy. Revír má cca 3,5 ha a je výborně zarybněn kaprem, amurem a jeseterem. Kolem rybníka se nachází 10 lovných stanovišť, z toho čtyři mají dřevěnou chatku s veškerým vybavením. Na své si tedy přijde každý: ten, kdo vyžaduje slušný rybářský komfort, i ten, kdo chce přespávat v bivaku. Prostředí rybníka je velmi malebné  a čisté. Co je však na rybníku nejúžasnější je postava pana správce. Je to přátelský a ochotný člověk, který se vždy snaží rybářům vycházet vstříc. Nezapomenutelné jsou jeho večerní grilovačky.

První týden jsme chytali na stanovišti číslo 8 a přespávali v bivaku. Z důvodu velkého počtu bílé ryby jsem neváhal nasadit dipované boilie G4–Squid Octopus. Vybral jsem správně a hned první den po příjezdu se podařil pěkný úlovek: kapr 85cm, 12,5kg.

Ani další dny na osmičce nás neopouštělo štěstí. Druhý den  boilie G4 přilákalo kapra 80cm, 12kg a jesetera ruského. Tento "skokan" měřil 120cm a vážil 11,8kg. Třetí den jsem sice nic nechytil, ale zato další den to vynahradil, protože nástraze Kill krill neodolal nádherný koi kapr. Tento překrásný tvor měřil 79,5cm a vážil 11kg.

Po týdnu jsem změnili stanoviště na opačné straně rybníka (č. 2) a také jsme vyměnili bivak za chatku. I na tomto místě se nám moc dařilo. Postupně jsem zde chytil dalšího "skokana" jesetera ruského, který měřil krásných 121,5cm a vážil 12,3kg, půlnočního kapra 90,5cm, 13,15kg.

Na rybník přijel také jeden velmi zkušený rybář, který si sám vyrábí boilies. Předal mi spoustu zkušeností a nechal mě vyzkoušet jeho boilies, které zdokonaloval 20let. Na toto darované boilies jsem chytil krásného lína 42cm.

Předposlední den se mi podařil rekord celého pobytu. Na boilies s příchutí BigS, oliheň & javor jsem chytil kapra o váze 13,5kg a délce 86,5cm.

Nechytil jsem sice rekordní kousky, které v rybníce putují, ale stejně jsem byl s výpravou spokojen. Rozhodně k tomu přispěli i ostatní rybáři, které jsem tam potkal a skamarádil se s nimi. Po prázdninách půjdu do sedmé třídy a příští prázdniny určitě pojedu znovu rybařit na Šebkův rybník.

S pozdravem Vojtěch Bareš

Rybářská výprava k Šebkovu rybníku

Zdravím všechny slušné rybáře.

Od 23.6 do 25.6.2014 jsem byl na rybářské výpravě na revíru Šebkův rybník a musím říct, že to byl skvěle strávený čas a velký zážitek. Chytil jsem svého v životě největšího kapra 93 cm a 88 cm a další krásné ryby, hlavně velké líny okolo 50 cm.

Co mě velice překvapilo bylo luxusní zázemí celého revíru. Parádně zařízené chatky, přístřešky se zavedenou elektřinou a světlem, sprcha jako doma.

Dále bych chtěl poděkovat majitelům revíru za vstřícné a ochotné jednání. To už se v dnešní době moc nevidí: děkuji. Kdybych měl celou výpravu ohodnotit, neváhal bych dát jedničku jako ve škole. Koncem července jedu na Šebkův rybník opět chytat a už teď se těším.

S pozdravem Radek Štika

Krásný rybník

Krásný rybník, příjemní lidé s fajn přístupem, k tomu krásné a zdravé ryby. Strávil jsem tu 5 dní a byl jsem velice spokojený.

+420 720 180 479
absolutní špička
  • nejlépe zarybněný revír s nejvyšším váhovým průměrem
  • výborné zázemí pro rybáře
  • ideální možnost sportovního rybolovu

Code: Tre.cz | Hosting: Webzde.cz copyright (c) 2009 Sebkuvrybnik.cz - Soukromý revír Přihlásit se